shanghai 5 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu shanghai 5 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu

shanghai 5

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cathy

21 Oktober 2005 | China, Shanghai

Hallo,

Vandaag onze laatste dag in Shanghai.Vanmiddag hebben we alle papieren voor de adoptie van LiYOu ontvangen en het belangrijkste, haar paspoort.Ook krijgen we nog 5 babyfoto's van haar opgestuurd.Op het laatste moment dacht ik eraan omdat te vragen.Gelukkig sturen ze die nog op.We zijn vanmiddag naar de temple far geweest.Een beroemde tempel voor boedisten en ja hoor natuurlijk was de batterij van het fototoestel op.Maar goed het was mooi ,je verging alleen van de wierook.Die steken ze hier met bosjes tegelijk op.Wij ook natuurlijk.Er zijn hier ook een heleboel aparte beroepen.Wat dacht je bijvoorbeeld van opruimer van de onderste stokjes van wierook.Daar hebben ze hier echt mensen voor die dat de hele dag doen.Of stickerafkrabber van lantarenpalen.Hoe zou dat in een personeelsadvertentiestaan?? ER is hier echt een hoop te zien in Shanghai.Het probleem is alleen dat het verkeer een drama is.Over 7 km kun je als het tegenzit 2 uur doen.Er daar hebben we niet zoveel zin in met 2 kleintjes op schoot.Ik ben in de taxi nog banger als in het vliegtuig, ze rijden hier echt als gekken.Met Liyou gaat het echt iedere dag beter.Ze lacht wat af,elke keer als ze weer iets nieuws ziet of proeft.Het is ook een makkelijke slaper.Het kamermeisje heeft zelfs gestofzuigd terwijl zij lag te slapen!!Morgenavond vliegen we terug naar Beijing.Ik ben echt benieuwd hoe het de andere mensen vergaan is ,en ik ben benieuwd naar hun kinderen.

Dick, misschien helpt het als je de plank voor het kippehok weghaalt ,ik denk dat het konijn daarlangs bij de andere komt.Ik ga mijn beestenboel al en beetje missen hoor, leeft alles nog??

groetjes van ons allemaal, en morgen hopelijk bericht vanuit Beijing ,als het mailen daar gaat lukken!!

• 21 Oktober 2005 - 11:46

Jim & Jens:

Heej egt leuk veel succes met de reis

HaHa al die kaale gabbers in die tempel zeker

• 21 Oktober 2005 - 11:57

Betsy:

Jacco.
    As ge daarrrrrr nog een leuk rrrrrrokske voorrrrrr me ziet,brrrrrreng maarrrrrrr gerrrrrrrust mee horrrrrrrrrr
    Liefs

• 21 Oktober 2005 - 12:13

Corina:

weer n halve dag achter de computer door gebracht wachte op berichtjes..ben bly dat ruud weer opgeknapt is en ruud kun je t nog handelen tussen die giebelmeiden? groetjes

• 21 Oktober 2005 - 12:49

Sandra K.:

5 is een mooi getal...(ook wel het het getal van de complete mens ;)) :D
    ziet er goed uit!
    x

• 21 Oktober 2005 - 13:36

Karin:

Leuk om jullie bericht te lezen en foto,s te kijken ik denk dat Liyou het al helemaal gewend is bij jullie en leuk om weer ervaringen uit te wisselen met de andere adoptie ouders
    Wij wensen jullie een goede reis groetjes Charles & Karin

• 21 Oktober 2005 - 13:40

Annieke:

hallo daar allemaal in verweggistan.....ik kan niet wachten om liyou een dikke kus te geven!!!!!!! Wat een moppie

• 21 Oktober 2005 - 14:29

Judith:

gelukkig weer een berichtje!! haha..kon niet wachten tot er weer eentje was!fijn om te lezen dat alles nog goed gaat!veel plezier in beijing met de andere chineese kinderen!liefs en dikke kus juud

• 21 Oktober 2005 - 14:32

Helen:

Hoi cath en de rest, geweldig leuk deze site, ik check hem meerdere keren per dag, maar kom nu maar gewoon naar huis hoor.We zitten te wachten.

gr Helen en de rest

• 21 Oktober 2005 - 14:44

Helen:

gr Helen en de rest

• 21 Oktober 2005 - 15:11

Thea:

lieve lin ik mis je, jij mij ook? tante agaat kon en wilde niet zingen toen wij naar opa gingen. leer jij je zusje ook liedjes zingen ?zoals we zijn er bijna?en lin hoe vind je China?de groetjes van ons allemaal .je tante thee

• 21 Oktober 2005 - 16:33

Henk En Mar:

Wat lekker dat het papier gebeuren achter de rug is. Ik kan me voorstellen dat je er naar uit ziet om naar beijing te gaan en de andere kinderen te zien,en hun verhalen te horen.(weer een klein stapje verder naar de grote thuisreis)We kunnen haast niet wachten.
    goede reis en veel plezier

• 21 Oktober 2005 - 17:01

Kees En Loes Vd Zande:

hoi familie strootman Hier nog een reactie uit de fendert. Proficiat met jullie wolk van een dochter! Wat een schatje, jullie zijn "bofkonten" hoor. Leuk om de belevenissen te lezen, vooral omdat wij ons er iets bij kunnen voorstellen hoe het daar is. Geniet van jullie eigen gezinnetje en tot ziens !

• 21 Oktober 2005 - 17:38

Pa En Ma (Opa En Oma):

Opnieuw goede berichten. Joost heeft de kleurenfoto's geprint en staan te kijk in de kamer. Wij hopen, dat alles net zo voorspoedig verloopt als tot nu toe. Tegelijkertijd wil ik nog graag een kleine advertentie plaatsen:
    Biedt zich aan:
    Stickerafkrabber. Leeftijd: 78 jaar. Ook genegen om wierookstokjes te verzamelen.

• 21 Oktober 2005 - 18:10

Anthony, Ingrid & Carmen:

Hoi Lieve mensen, wij zijn net terug van een midweekje, heerlijk al die mooie foto's en leuke berichten wat een lief mooi meisje, en fijn dat het zo goed gaat en dat ze zo geniet van alles prachtig hoor,Leuk zoals Lin ook reageerd,schatjes jullie kindjes want ook Rudi de lieverd ook mooi op de foto gaat het weer goed met de buik, wat is het leuk jullie zo te volgen heel veel geluk en genieten kijk uit naar de berichten van jullie Dikke Kus van ons. XXX

• 21 Oktober 2005 - 18:19

Henk (sr )zw.spaan:

Elke keer weer leuk om te kijken
    h.gr henk

• 21 Oktober 2005 - 19:05

Ad Van Kaam:

Jullie hebben leuke foto´s gemaakt en jullie zien er ook harsttikke gelukkig uit .
    Met de beesten boel gaat alles goed en kipper is in de douce geweest

• 21 Oktober 2005 - 21:20

Sandra De Ruiter:

Hartstikke fijn dat het allemaal zo goed gaat!
    Het straalt van die ene foto in het restaurant af!
    Ja voor ons dierenliefhebbers is het wel slikken af en toe, als je het beschrijft dan zie ik het weer allemaal voor me! Nog een paar fijne dagen in Beijing!
    Enne, als je nog naar de Muur gaat, wel echt klimmen he en niet stiekem
    de kabelbaan nemen!
    groetjes Sandra

• 21 Oktober 2005 - 21:29

Jaap En Sita:

Wat fijn om te zien en te horen dat het met Liyou zo goed gaat .Wij wensen jullie samen met de andere ouders nog een gezellige week toe.

• 22 Oktober 2005 - 08:59

Nieksan En Anjasan:

Leuke foto van de mannen, de sfeer uit het oosten komt direct bij ons weer naar boven. Nog veel plezier daar en knuffels voor jullie allemaal!

• 22 Oktober 2005 - 12:34

Marcel J:

Hoi allemaal,

fijn om te zien dat het zo goed met jullie gaat. Geniet er nog van de komende dagen!

Tot snel, Marcel

• 22 Oktober 2005 - 13:43

DaphNeeeh:D:

Heeej!! Egt Super Leuk Dat het zo goed gaat met jullie! eej Ruud, Lukt t een bietje tusse die meide? Nog suc6 met reizen..En Khoop nog meer te horen van jullie! Dikke kuss(K)

P.s. ik ben niet die gene die stickers wil gaan afkrabbe!!!!!!!!!!!!

• 22 Oktober 2005 - 14:58

Hee Strootjes:

Hier alles goed!! Dat plankje had de veldwachter al weggehaald.

Verder geen nieuws

Groetjes dick en Lindsy

• 22 Oktober 2005 - 15:15

Evyyy:

egt superleuk om alles te lezen! ben zoo benieuwd! egt weer n mooi meisje :D

dikke kus! (K)

• 22 Oktober 2005 - 18:18

Leo:

Ze lacht wat af, nieuwe dingen proeven en "pok" gelijk in slaap.
    Liyou gaat al aardig op je lijken Jaco!
    Maar doorslapen met een kamermeisje op je kamer...?
    Alle gekheid op een wierookstokje
    Ik kan nog wel een stickeraar verwijderaar gebruiken!Gisteren met Lies naar The Proms geweest.
    Echt schitterend!
    De opening was van Roger Daltrey
    "Without Your Love"
    En daar is eigenlijk alles mee gezecht!

• 22 Oktober 2005 - 18:25

Leo:

(Voor de mensen die het nummer niet kennen.)
    Where should I be without your love

• 23 Oktober 2005 - 11:05

CarMen_*: