Beijing laatste dag - Reisverslag uit Beijing, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu Beijing laatste dag - Reisverslag uit Beijing, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu

Beijing laatste dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cathy

27 Oktober 2005 | China, Beijing

Hallo allemaal,

Dit word ons laatste berichtje uit China.Vandaag waren er 2 zieken, Jaco en Rudi.Balen zeg!! Gelukkig was er een belgische vrouw in de groep die een sterk goedje bij had en dat hielp wel bij jaco, rudi ligt nog op bed.Morgenochtend vertrekken we hier om 7 uur.We landen om half 3.We zijn wel heel blij dat we naar huis toe kunnen, ik vind het nog steeds vreemd dat we weer zo'n mooi en vooral lief meisje hebben gekregen!!Haar nickname in het tehuis was trouwens Pao Pao, wij noemen haar miss Jaws, want ze kan goed bijten!!
China, we zijn je eeuwig dankbaar voor onze 2 mooie chinese meiden.Nooit gedacht dat wij door de regels van Mao 2 meiden zouden krijgen.
Tot morgen voor de meeste van jullie, tot een uurtje of acht zullen we het wel volhouden!!

groetjes van ons allemaal.

Als toetje nog de groepsfoto, de helft ervan dan.

• 27 Oktober 2005 - 10:54

Helen Marissa En Graciella:

Beterschap en tot morgen.Doe voorzichtig.
    China bedankt.

• 27 Oktober 2005 - 11:02

AD VAN KAAM:

Ook een woord van dank aan chaty en Jaco dat ze die 2 meiden daar gehaald hebben om hier te mogen opgroeien en dat ze hier die liefde mogen krijgen die ze daar niet hebben .
    dit geld natuurlijk voor al de adoptie ouders
    Heel veel geluk allemaal toegewenst

• 27 Oktober 2005 - 11:34

Sita:

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover.Ik kan me voorstellen dat jullie naar huis verlangen,vooral als je je niet lekker voelt.Tot morgen bij jullie thuis.

• 27 Oktober 2005 - 12:29

EvY!:

ruud betersGap! heb echt superveel zin in morgen :D goeie reis!

dikke kus!

• 27 Oktober 2005 - 13:45

Henk En Mar:

Wat jammer nou dat Rudi en Jaco zich niet lekker voelen.
    Nog even volhouden Jongens!!
    We zullen jullie berichtjes missen hoor,we keken zeker 4X per dag of er nog nieuws was.
    Beterschap,groetjes(ook van de kids)en tot ziens.

• 27 Oktober 2005 - 14:40

DapHne:

RuuDjeeH BeterSgap!!(K)
    Ksii JulLiej mOrge:D!!!!

Nog Suc6 inT Vliegtuig!!
    KusJ

• 27 Oktober 2005 - 16:24

San:

oké...ik ga nu even in bad chillen na een dag hard werken...
    Tis keigoed weer hier ;) !
    Tot morgen lievers!
    x

• 27 Oktober 2005 - 17:11

Thierry:

nog een goede reis....

ik zie jullie morgen wel weer :) tot morgen.

• 27 Oktober 2005 - 17:40

Anthony Ingrid & Carmen:

Hoi Vervelend dat Jaco en Rudi ziek zijn gelukkig Jaco wat beter en hopelijk Rudi nu ook, en inderdaad heerlijk dat jullie 2 van die prachtige en lieve meiden chineese meisjes hebben gekregen maar ook die lieve meisjes zijn in een heel warm nest terecht gekomen dus het moest zo zijn, we kijken naar jullie vijven uit en Liyou heel welkom in nederland, je boft maar met zulke ouders en broer en zus hoor,een goede reis en voorzichtig fijn jullie morgen te zien heel veel liefs Ingrid Anthony & Carmen xxxxxxx

• 27 Oktober 2005 - 17:49

CarMen En Lois:

Ruudje heel veel beterschap! en een goede reis voor jullie allemaal! tot morgen!:D ik heb dr zin in! Dikke kus..

• 27 Oktober 2005 - 19:59

Gaetana:

Ik vond het heel leuk om elke dag je berichtjes te lezen en de foto,s te bekyken.VEEl beterschap met de mannen en wel thuis morgen!!!!

• 27 Oktober 2005 - 21:49

Twan, Hellen En Laura:

Gefeliciteerd met jullie meiden. Beterschap voor Rudi en Jaco.
    Veel plezier en een goeie reis. Groetjes Twan, Hellen en Laura

• 27 Oktober 2005 - 22:33

Karin:

Nog een laatst berichtje uit Klundert,beterschap en en goede reis, en heel veel geluk,liefde en gezondheid, morgen weer heerlijk thuis in het eigen bedje slapen groetjes Karin

• 28 Oktober 2005 - 07:49

Gert ,Lies , Koen En Ila:

Hoi allemaal,
    Ik ging gisteren Ila ophalen van de peuterspeelzaal.En juf Bep zei dat Ila in de kring had gezegd, ik heb Lin en Liyou op de computer gezien. Lin is een zusje halen. Alsof het allemaal maar heel gewoon is.
    Welkom thuis straks en beterscap!!!!

• 28 Oktober 2005 - 09:29

Peet&corina:

dit word echt t laatste berichtje nog even en we zien jullie weer live
    wat zullen we n tyd over houden!geen 10x per dag deze site bekyken tot straks groetjes peet,corina,evy,jim&shep

• 28 Oktober 2005 - 15:30

Monique: