beijing dag 3 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu beijing dag 3 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu

beijing dag 3

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cathy

24 Oktober 2005 | China, Shanghai

Hallo,

Ook nog een stukje van mij.Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest.Vooral voor de pandaberen.Die zijn erg leuk.Voor de rest is het niet veel soeps alleen het sea aquarium is erg mooi.Er was ook een dolfijnenshow die Lin en Liyou er leuk vonden.Daarna met mensen van de groep wezen eten.Sávonds ben ik met nog twee andere naar de zijdemarkt geweest.Natuurlijk weer een stel van die leuke tasjes gekocht.En nog veel meer leuke dingen, geweldig is die zijdemarkt.Morgen ga ik nog terug voor zijdejurkjes en schoentjes voor de meiden.En Rudi wil nu ook wel mee want ik had een von Dutch pet voor hem meegebracht.Lekker afdingen en je ebt voor weinig geld wat leuks.Met die lift was ook nog een mooi verhaal.Zijn we met de lift helemaal beneden, de deur gaat open en LiYou stapt gelijk naar buiten, de lift gaat weer dicht en we kregen hem niet meer open.Wij gingen terug naar 10.Ik had het niet meer, zij stond daar dus alleen in de hal.Jaco is uitgestapt op 10 en alle trappen afgerend.Wij gingen eerst weer door naar 11, toen naar 8,en dat duurt dat een eeuwigheid.Toen we eindelijk weer beneden waren,stond ze gewoon netjes in de hal te wachten, alsof hetheel gewoon was.Morgen gaan we naar de huttongs( soort krottenwijken) met een fietstaxi en ik hoop naar de drumtower uit de pekingexpress.

Wij landen als het goed is om half 3 op schiphol.

groetjes vanuit Beijing met nog steeds heerlijk weer!!

o ja nog wat leuke beroepen gezien:
Wat dacht je van liftopenhouder bij de liften( waar was ze trouwens toen LiYou uitstaptte??)
En steentjesvervanger op de parkeerplaats voor het hotel, ook heel leuk.

  • 24 Oktober 2005 - 13:56

    Joke En Lindsy:

    Jullie maken echt van alles mee he! Geniet maar lekker van het weer daar, want hier is het echt niks! We kijken naar jullie uit. Tot vrijdag... dikke kus Joke en Lindsy! En de groetjes van Dick.

  • 24 Oktober 2005 - 14:06

    Karin:

    Wat een spannend ver haal met die lift .Hebben jullie nog geen trek in andijvie met een bal gehakt of smaken de gemarineerde varkensoren nog lekker.Het lijkt me leuk op de zijdemarkt . De pandaberen lijkt me ook geweldig om te zien. Het is hier pet weer regen regen en nog eens regen dus geniet van het mooie weer het schiet al op voor jullie groetjes karin

  • 24 Oktober 2005 - 14:28

    Henk En Mar:

    Wat zal Jaco snel beneden geweest zijn!
    Fijn dat het weer bij jullie nog steeds goed is ,bij ons is het vandaag nog niet droog geweest.
    veel plezier in de fietstaxi, en tot de volgende keer.

  • 24 Oktober 2005 - 14:38

    San K.:

    Héé!
    klinkt erg leuk al die avonturen...wat er al niet kan gebeuren een paar duizend kilometer van huis...herkenbaar! ook al die maffe beroepen!
    óók leuk als jullie weer hier zijn.. :)
    x
    San

  • 24 Oktober 2005 - 15:15

    Daffieeej:

    Wat jullie allemaal mee make..dat heb maak ik nog niet eens in 14 jaar mee! wowie..Echt super om zo te horen!!!! Ene..Ruud neem Als het kan ook een Von Dutch pet voor mij mee:P haha, ik betaal je wel terug!
    Tot Vrijdag hopelijk...
    Groetjes Daph En heel de familie er achteraan...:D

  • 24 Oktober 2005 - 16:00

    Leo:

    Dat van die lift is echt een benauwde bedoeling.
    Het zou zo een intro van een film kunnen zijn.Stel je voor, kom je (met bonzende hardgeluiden en spannend viool muziekje) beneden, de deur gaat open en...niemand.
    Ik krijg gewoon kippevel.Wat mij betreft mag je die verhalen achterwegen laten.
    Ik slaap er niet van.
    Maarja gelukkig ishet goed afgelopen.

  • 24 Oktober 2005 - 17:03

    Pa En Ma (Opa En Oma):

    Wij volgen jullie ervaringen nog steeds op de voet en vinden het prachtig. Bij thuiskomst zullen jullie weer een bijzondere ervaring rijker zijn geworden. Allereerst een dochtertje erbij en dan ook nog erg veel gezien. We zijn allemaal erg nieuwsgierig naar Liyou. Ma neemt vanavond de foto's mee naar het familiekoor.
    Hartelijke groet en tot ziens!

  • 24 Oktober 2005 - 17:12

    Gaetana:

    Wat een verhaal zeg van die lift,ik zou helemaal gek worden denk ik,gelukkig is het goed afgelopen!Ook een heel mooooi berichtje van Jaco.Wij zijn ook met z,n
    vijven.het is een heel leuk getal,het is echt gezellig maar wel druk.Veel plezier nog de laatste paar dagen,maar geen enge verhalen meer hoor!

  • 24 Oktober 2005 - 17:21

    Anrhony, Ingrid & Carmen:

    Leuk hoor Cathy al die verhalen van jou en inderdaad leuke jurkjes kopen voor de mooie meiden, wat leuk al die foto's iedere keer echt genieten, maar van dat lift verhaal schrik ik toch echt wel even, ik denk dat Jaco wel heel hard heeft gelopen, en ik kan me wel voorstellen wat er door jullie heen ging maar gelukkig alles is weer oke, we kunnen bijna niet meer wachten om jullie te zien, heel veel plezier nog en fijn genieten met elkaar.
    Liefs Ingrid & Fam.

  • 24 Oktober 2005 - 18:20

    EvY:

    rúúdJe zatteballeké vOor mij oook :D :P
    dat verhaal van die lift! soow! veel plesier nog
    kus!

  • 24 Oktober 2005 - 19:40

    Monique:

    Ik was zo aan het terugblikken, dat ik per ongeluk het berichtje voor vandaag bij Beijing dag 1+2 heb gezet. De meiden komen net thuis en ik heb ze gelijk jullie site laten zien. Ze vinden Liyou een SCHATJE!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2005

Beijing laatste dag

26 Oktober 2005

dag 5 beijing

25 Oktober 2005

Beijing dag 4

24 Oktober 2005

beijing dag 3

24 Oktober 2005

dag weet ik veel ?
Cathy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 20295

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 04 Mei 2013

Chinareis 2013 Weer terug waar we begonnen

03 Oktober 2005 - 15 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: