dag 5 beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu dag 5 beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu

dag 5 beijing

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cathy

26 Oktober 2005 | China, Beijing

hallo allemaal...

nu mocht ik eens
een berichtje schrijven (rudi)

vandaag zouden ik en ma naar de chinese muur gaan.

maar dat is niet door gegaan.
pa voelt zich eigen niet helemaal lekker en het was heel mistig buiten daarom vond ik het ook niet leuk om te gaan.

morgen zijn we heel de dag vrij van alle activiteiten dan heeft iedereen de tijd om zijn spullen te pakken.
vrijdag komen we naar huis.
we vertrekken hier smorgens rond 11 uur
en dan landt het vliegtuig als alles goed is om half 3 smiddags nederlandse tijd
dus we zijn dan rond 5 uur thuis.
nou! dat was het wel weer zo'n beetje
er volgt nog een ander bericht zal wel aan het einde van de dag zijn.

groetjes van uit hier!

• 26 Oktober 2005 - 06:10

Helen Marissa En Graciëlla:

Hoi Allemaal, we kijken erg uit naar jullie thuiskomst, de foto's zijn zo leuk, we willen haar nu ook eens in het echt zien.We beginnen jullie nou toch wel erg te missen hoor.Als je zo naar dat kleine koppie kijkt, zie je der elke dag wat blijer kijken. Wij wensen jullie nog veel plezier voor de laatste dag daar, en een voorspoedige veilige terugreis. En Rudi, leuk dat berichtje van jou(morgen 1 van Linnepin?)

• 26 Oktober 2005 - 07:24

Anthony Carmen & Ingrid:

Hoi Lieve mensen, leuk berichtje Rudi, jammer van de Chinese muur gaat het alweer een beetje met je Pa, hopelijk wel hij ziet er op de foto's goed uit hoor, ik vond het weer geweldig om te zien leuke foto's prachtige meiden, we kijken naar jullie uit vrijdag, en succes met koffers pakken en een hele goede reis. heel veel lieve groeten voor allemaal en een dikke kus Liefs Ingrid & Fam.

• 26 Oktober 2005 - 08:09

Wil, Astrid, Jeske, Jasper , Joost:

Geweldige foto's van jullie allemaal. Weer veel gezien en beleefd!
    Wij wensen jullie een hele voorspoedige terugreis en geniet nog even van jullie laatste dagje China!
    Het was erg leuk om jullie persoonlijke berichten te lezen.
    Jullie komen niet gelijk in de kou vrijdag, het wordt 20 graden!
    Tot ziens allemaal!

• 26 Oktober 2005 - 10:11

Karin:

Hallo allemaal, wat leuk Rudi een bericht van jou en wat een leuke foto'sLiyou lacht heel veel zo te zien en hopelijk is jaco weer opgeknapt voor de terugreis,jammer van de lange muur. verder geen nieuws een goede reis terug en tot ziens karin

• 26 Oktober 2005 - 11:09

AD VAN KAAM:

Beste Rudi
    Bedankt voor je bericht
    en wenst je pa beterschap
    Zal je je goed op de meiden passen !!!
    houdoe hé

• 26 Oktober 2005 - 15:11

Agatha:

Ik heb vd week Pa achter of voor(daar zijn de menigen over verdeeld LOL )de computer gezet.
    En hem al jullie berichtjes en de reacties daarop laten lezen ,wat hij uiteraard erg leuk vond.....zijn vraag daarna was: "heeft iedereen die terug schrijft ook zo'n ding ha ha .
    Maar het wordt tijd dat jullie op huis aan komen hoor!!
    Tis wel leuk geweest zo,ook Pa gaat jullie erg missen ....
    Cathy kan je ook niet wat meters zijde meenemen om er leuke broeken of mooie kerstkleding van te maken voor b.v je zussen....leuk joh :)

• 26 Oktober 2005 - 15:38

San:

Hey Ruud!
    goede tekst man! ;)
    errug leuke foto ook, die van Jaco en Liyou..
    tot vrijdag! joehoe!! :D
    x

• 26 Oktober 2005 - 15:46

Daphh:D:

Heeej Ruudjeeeeh:D

Leuk berichie jo! eindelijk een keer weer iets van JOU gehoord:D
    Wel jammer dat je niet mir naar de Chineese Muur ging...
    Hoeisset nou met je pa?
    Tot Vrijdag eeej;)

KusjeeHss
    ADHD:P:P ( alleen ruud begrijpt dit:P )

• 26 Oktober 2005 - 16:59

JiM XP:

Joow RuudjuHH:D

eindelijk is een x
    Om elf uur al !!!
    voroeg!!!

• 26 Oktober 2005 - 17:07

Judith En Julia:

Heej ruud!leuk dat we ook nog iets van jou horen!:p en kan je het een beetje aan met je zussen!haha..nou een hele goed en fijne reis en we zien je gauw!!doeidoei liefs en dikke kus je liefste nicht:P

• 26 Oktober 2005 - 17:08

Ies En Petra:

Ruud, leuk ook iets van jou te horen. Beterschap met je vader. Wat betreft die Chineese muur, dat is toch niet erg, want die kan je hier in de Fendert toch ook iedere week "beklimmen".
    Groetjes aan de rest van de familie en Jaco ondanks de hoge teperaturen die ze voor vrijdag verwachten, wij zorgen er voor "dat" ze in
    ieder geval koud staan!!!

• 26 Oktober 2005 - 17:23

Opa En Oma:

Mooi verslag Rudi! We zien China bijna helemaal voor ons. Jammer, van die Chinesche rot muur. Je loopt uiteindelijk nog kans, dat je met je kop tegen de muur loopt. Heb ik trouwens wel eens gedaan. Beterschap voor je vader en een hele goede reis voor allemaal.

• 26 Oktober 2005 - 18:12

Henk (sr)zw.spaan:

met z.n vijven een goeie terug reis en straks weer lekker in DE FENDERT
    gr henk

• 26 Oktober 2005 - 18:45

Corina&fam:

we tellen de uren af..

• 26 Oktober 2005 - 18:46

Eeff:

ADHD! ik snap je o0k :D
    ruud! al zin om naar huis te gaan? zal wel niet ;)
    mrJa kom tog maar hééJ!

t0t vrijdagg.. k0ezj!

• 26 Oktober 2005 - 19:15

Betsy En Wietske:

We staan te popelen.
    Goeie reis voor jullie allemaal.Keet voor jouw zetten we de poppekes koud.Ruud,dan beklim je toch hier de chinees....
    Tot vrijdag.Groeten van heel de family.

• 26 Oktober 2005 - 19:17

Leo:

Ha die Rudi!
    Kan je niet vragen of je vader gewoon een stukje Chinese muur kan laten overvliegen naar de Fendert.
    Kunnen we allemaal een bezoekje brengen.
    Tot vrijdag.

• 26 Oktober 2005 - 19:23

Wietske:

lieve foto's!!!!!!!!!!!

• 26 Oktober 2005 - 19:27

Henk En Mar:

Nou,pak je spullen .....
    We kunnen bijna niet meer wachten.
    Een hele goeie reis toegewenst, de groetjes en tot zééér binnenkort.

• 26 Oktober 2005 - 19:49

Liesbeth:

word ik hier vanavond geknipt door lies ,die zegt ''je moet voortaan een m achter je naam zetten, ze denken allemaal dat ik het ben. maar ik ben niet zo van de mail.
    dus bij deze liesbeth M
    Allemaal tot vrijdag !!!

• 27 Oktober 2005 - 07:22

Niek & Anja:

Wij wensen jullie een hele goede reis!
    En bedankt voor jullie prachtige reisverslag. Tot later in de Fendert.
    Liefs van Niek & Anja

• 27 Oktober 2005 - 08:09

Claudia:

Hoi allemaal, een goede thuisreis gewenst en bedankt voor het leuke reisverslag we hebben er erg van genoten. Liefs Claudia en Sander

• 27 Oktober 2005 - 10:07

Monique:

Wat een leuke foto van Cathy en Liyou!

• 28 Oktober 2005 - 22:07

Koen En Ineke:

Welkom thuis
    We hopen over niet al te lange tijd kennis te maken met jullie nieuwe dochter.