Shanghai dag 4 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu Shanghai dag 4 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu

Shanghai dag 4

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cathy

20 Oktober 2005 | China, Shanghai

Hallo,

Vandaag zouden we een dagje weggaan maar omdat rudi vannacht niet zo lekker was( buikrampen enz)zijn we in het hotel gebleven.Ik ben alleen wezen winkelen en Jaco heeft op de meiden gepast.Daarna hebben we met z'n vieren nog een stuk door de stad gelopen.Onderweg kwamen we langs verschillende eetwagentjes/tentjes .Jaco vond het zo vreselijk stinken dat hij echt bijna over z'n nek ging.Ik weet ook niet wat ze erin doen, maar ik vond het ook heel ransig ruiken .Daar iets eten zou echt fataal zijn voor onze westerse darmen.S/avonds zijn we wezen eten hier in het hotel.Het was de 1e keer met Liyou in een restaurant en het ging echt super!!We kwamen tot de conclusie dat ze van -3 sterren naar een 5 sterren restaurant ging.Ze genoot volop, vooral van het toetje.
hierbij weer wat foto's van onze pretletter!!

groetjes Cathy + familie

• 20 Oktober 2005 - 13:22

Betsy:

Wat een ondeugend bakkesje
    Liefs Betsy
    Beterschap Ruud!

• 20 Oktober 2005 - 13:25

JOKE:

leuk weer die fotos liyou ziet er nu al beter uit als de eerste dag. gaat het weer een beetje met ruud Hier zijn jullie natuurlijk het gesprek van de dag iedereen is er mee bezig wat geweldig dat we zo mee kunnen genieten nou tot morgen dan maar weer

• 20 Oktober 2005 - 13:34

Anthony, Ingrid, Carmen:

een mooie dochter erbij, geweldig dat het allemaal zo goed gaat. zet rudy maar op droog brood, komt vanzelf goed.ik heb ad in een dronken bui 10 pcs kunnen aansmeren, joke maar heenenweer rennen.
    een goede reis verder, tot mails.
    xxx anthony

• 20 Oktober 2005 - 14:08

Lies:

hoi jaco,jij'houd'toch wel op de foto.
    het ziet er gezellig gemeleerd uit!
    en allemaal trots op jullie grote gezin zo te zien.
    liefs van lies

• 20 Oktober 2005 - 14:11

Julia En Judith:

woensdag was het wel stil hoor zonder het zingen van lin!we hebben jullie wel gemist!ruud heeft zeker wel veel te stellen met 2 meiden om zich heen. we zien liyou wel opknappen hoor!dikke kus de keukelaartjes!

• 20 Oktober 2005 - 15:46

Agatha:

Het is weer genieten geblazen!!!
    Je ziet Liyou met de dag opknappen.
    En ik hoorde toen ik op vakantie was in de Dominicaanse....je elke dag een glas cola moest drinken.......das goed voor de darmen en tegen bacterieen.
    Misschien een tip!?!? groetjes van ons en weer op naar morgen voor de volgende foto's met verhaal :)

• 20 Oktober 2005 - 15:48

Claudia:

We zien dat jullie al aardig aan elkaar wennen Liyou ziet er veel beter uit dan de eerste dag. Leuk de foto van jullie allen in het restaurant. Nu tot de de volgende mail. groetjes Claudia

• 20 Oktober 2005 - 15:49

Agatha:

Het is weer genieten geblazen!!!
    Je ziet Liyou met de dag opknappen.

• 20 Oktober 2005 - 16:42

Ies En Petra:

Zullen alsvast voor volgende week een tafel bij D'n Toogh voor jullie reserveren ??? Ies heeft geprobeerd Robinson op te nemen voor jullie, maar zoals "gebruikelijk" is dat weer niet helemaal goed gegaan. Jullie hebben er weer een prachtige dochter bij !!! Beterschap voor Rudi en tot horens. Tot het volgende bericht.

• 20 Oktober 2005 - 17:16

Leo:

Rudi heeft kriebels in zijn buik.Allicht!
    Wat denk je met 2 van die meiden.
    Daar ga je wat mee beleven!!!

• 20 Oktober 2005 - 17:48

Henk En Mar:

Wat een heerlijk groot gezin(jalooeeers!!!)
    Het smoeltje van liyou gaat elke dag meer stralen.
    En Rudi,beterschap jongen.

• 20 Oktober 2005 - 18:01

Monique:

Vandaag van Leo en Liesbeth jullie website gekregen. Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, ook van Aadje. Wat boft Liyou om in zo'n gezin te komen (en natuurlijk in de familie van G..... !!)En jullie boffen weer met Liyou,wat een schatje. Van nu afaan gaan ook wij jullie volgen. Van Lies vernomen dat Cathy deze website heeft gemaakt, m'n complimenten. Groetjes uit Klundert, Monique

• 20 Oktober 2005 - 18:27

Lindsy En Dick:

Hoi allemaal!!!

Wat een lieverdje zeg!!!
    We zijn trots op jullie.
    Alles gaat goed in de fendert. De veldwachter komt niet vaak. Met de dieren gaat het goed. Het zwarte konijn zit wel steeds bij een ander in zijn/haar hok. Hoe hij het doet weet ik niet hoor?? Die kipper sproort niet helemaal volgens mij. Hahaha. Net als zijn baasjes. ;) De vrouw van de tuin is ook al geweest. Verder geen nieuwtjes. Rudi beterschap en tot horens!!!!

xx lins en dick

• 20 Oktober 2005 - 19:12

Marcel En Sandra:

Liyou, wat 'n moppie. Jullie hebben zo een fijn stel kids bj elkaar. Tof dat het goed klikt tussen Ruud, Lin en Liyou. Geniet er maar van daar in dat verre land. Lieve groeten Marcel, Sandra, Stein, Bente en Janne de Jager.

• 20 Oktober 2005 - 19:12

Pa En Ma (Opa En Oma):

Prachtige foto's, waarnaar we allen met verwondering kijken.
    Vol verwachting klopt ons hart......
    Hartelijke groeten!

• 20 Oktober 2005 - 20:18

Karin:

Hoe gaat het rudi ben je al opgekapt.Wat een leuke foto,s al een heel gezin zo met 5.Vanmiddag een artikel gelezen over shanghai het lijkt me geweldig hoop er ook nog eens te komen, ik las over de fake market alles nep van chanel tot gucci, en dan de taxi,s van 1 of 2 euro ook las ik over gemarineerde ganzemaag en varkensoren en levende vis in zout dus jaco loop maar snel door bij die eettentjes.In het Dongying Cafe in Oud Shanghai kun je lekker eten met schotels uit heel China, en het Huxing Ting Paviljoen is het leulste theehuis, maar met twee kleine kinderen kun je mischien niet zo makkelijk weg.Groetjes tot mails

• 20 Oktober 2005 - 20:43

Gaetana:

Hallo allemaal!
    Wat een leuke foto,s elke keer.je ziet Liyou wel opknappen zeg!Volgens mij geniet ze echt van jullie.
    Heel veel beterschap voor Rudi en slaap lekker allemaal.

• 21 Oktober 2005 - 08:39

Mirte:

Kijk LiYou !!

• 21 Oktober 2005 - 11:34

Anton En Gercoline:

Van harte gefeliciteerd met jullie tweede dochter Liyou! Leuk om op deze manier jullie in China te volgen. Geniet er van!