Beijing dag 1+2 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu Beijing dag 1+2 - Reisverslag uit Shanghai, China van Cathy strootman - WaarBenJij.nu

Beijing dag 1+2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cathy

23 Oktober 2005 | China, Shanghai

Hallo allemaal,

Omdat we gisteren nogal laat in het hotel waren, nu 1 berichtje van 2dagen.Gisteren vertrokken we 0m 3 uur naar het vliegveld.We hadden wat vertrging maar na een turbulent vluchtje waren we om 9 uur s'avonds in het hotel.We zitten deze keer in Jianguo Garden.Toen we op het vliegvled waren kwamen gelijk ook de ander van de groep aan.Het was een leuk weerzien en zo zijn er 26 kleine chineesjes bij.We hebben een mooie kamer op de VIP verdieping en we hebben zelfs tv in het bad!!Rudi heeft zijn eigen kamer naast ons met een kingsizebed minibar enz.DE meiden gingen ook weer zoet slapen, ze waren alleen wel vroieg wakker.De volgende morgen onze papieren voor de ambassade ingeleverd dus daar zijn we mooi weer vanaf.
Het is hier heerlijk weer dus zijn we naar het Tianammenplein gegaan en daar lekker rond gelopen.Daarna door naar de verboden stad, dat blijf ik ook mooi vinden!!Prachtig al die oude paleizen, dat maakt wel indruk en alles is ook zo vreselijk groot.Daarna zijn we teruggelopen naar het hotel en wat gedronken met mensen van de groep.De meiden waren erg moe dus die liggen nu lekker teslapen.LiYou heeft weer lekker lopen rennen en lachen.Ze heeft wel Lin al twee x gebeten.Dat deden ze in het weeshuis ook regelmatig bij elkaar, maar ze weet nu al als ze bijt, zetten we haar in d'r bedje.Morgen gaan we als het goed is naar de dierentuin.De foto's komen er zo aan!!

Julia, je kan bij Boekhoven de kaartjes wel bestellen, er verandert gelukkig niets.

groetjes Jaco, Cathy, Rudi ,Lin Xin ,LiYou Qi

• 23 Oktober 2005 - 12:17

Helen En Irma:

Nou aftellen.
    En Ruud niet die minibar plunderen he.

groetjes en goede reis

• 23 Oktober 2005 - 12:24

Lies:

alweer een stukje dichter bij huis.
    aftellen is begonnen.
    geniet van de riante kamers en van elkaar

• 23 Oktober 2005 - 13:04

JOKE EN AD:

Het was wel lang wachten hoor cathy we lopen heel de dag naar de p.c om te kijken of er weer een berichtje is wat heerlijk dat alles goed gaat en het waren weer mooie fotos wat wordt die ruud toch een lange slungel het is een heel gezin zo met zn vijven heerlijk om te zien nog veel plezier en tot gauw

• 23 Oktober 2005 - 14:28

Henk En Mar:

Lekker hoor zo'n luxe hotel, dat hebben jullie wel verdiend.
    Wat moet dat een leuk gezicht zijn geweest 26 kleine chineesjes.
    Heel veel plezier!

• 23 Oktober 2005 - 15:19

Leo:

De site gaat inderdaad verslavend werken.
    Ook wij kijken 101 x per dag.
    Toch wel lekker straks weer thuis.
    Je eigen gedoetje, het Hollandse klimaat en niet te vergeten, weer lekker naar de Chinees...

• 23 Oktober 2005 - 16:04

Petra En Ies:

Hartstikke leuk die foto's maar we beginnen jullie nu toch al wel te missen in de Fendert (en straks raakt die Beertender soms ook verstopt). Nog prettige dagen daar in het Chineese, wij zijn heel de middag al oude lp's aan het draaien, we hadden de dvd van Abba gekocht en dat werkte zo aanstekelijk, jullie moeten maar eens gauw komen luisteren.

• 23 Oktober 2005 - 17:29

BETSY:

Terwijl Joost naar de chinees is lees ik de nieuwe berichten even.......,zo dat was heerlijk zeg.

• 23 Oktober 2005 - 18:17

Hellemn:

FANTASTISCHE FOTOOS!!

• 23 Oktober 2005 - 18:41

Hellen:

Heej cath, weer pizzamakers bij de makro, zal ik er 1 voor je meenemen?

gr

• 23 Oktober 2005 - 19:01

Rony & Jantine & Jaro:

AAAAAHHHH wat een dropje zeg!! Leuk om alles zo te lezen en de foto's te bekijken. Nog veel plezier in China. tot snel. een dikke zoen van ons 3en. :)

• 23 Oktober 2005 - 19:29

Karin:

Heerlijk lekker genieten van het zonnetje in de verboden stad, het is hier 10 graden net toen we naar huis reden dus geniet ernog maar even van.De andere ouders hadden zeker ook heel veel te vertellen.
    De site werkt inderdaad verslavend, wat moeten we nu volgende week of komt er een vervolg. Groetjes Karin

• 23 Oktober 2005 - 21:11

Corina&peet:

wat had ik graag n foto van al die chinese peuter&kleutertjes gezien verzoekplaatje? is lin niet verbaast over al die meisjes die toch n beetje op haar lyken of ben ik nu erg hollands bezig? groetjes

• 24 Oktober 2005 - 09:37

Jaap En Sita:

We kijken uit naar Vrijdag,maar zullen jullie berichtjes wel gaan missen.Geniet nog even van het mooie weer daar.Hier is het pet.

• 24 Oktober 2005 - 10:11

Geer En Lisette Korsmit-Ossevoort.:

Hallo,
    Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.We hebben jullie adres van Joke en Ad gekregen.Zij waren zo enthousiast over Liyou.En ik kan ze alleen maar gelijk geven,het is een schatje.Wij wensen jullie veel geluk. Geniet nog maar even lekker daar met z'n vijven.En alvast een goede reis naar Nederland.
    Groetjes van ons vijven.

• 24 Oktober 2005 - 12:00

Corina:

nog 1 vraagje hoe laat zijn jullie vrydag terug? ivm met de ontvangstcommisie!

• 24 Oktober 2005 - 13:00

Claudia:

Wat fijn dat jullie al weer wat dichter richting huis zijn. Jullie zien er allemaal goed uit, een heel gezin nu. Het is echt verslavend jullie mail. Blijf vooral doorgaan.Tot gauw liefs
    Claudia

• 24 Oktober 2005 - 17:54

Monique:

Wat heerlijk om al die foto's (en ook de reacties) te zien. Ik heb er even lekker pauze voor genomen. Hoe moet dat straks als jullie terug zijn? Het is net een soort soap, maar dan echt, geluk, liefde, buikloopdrama(tje), liftdrama(tje). vliegdrama(tje), (ik zou er niet meer instappen na wat chinese turbelentie). Ik heb heel veel waardering voor jullie, een hele onderneming met twee van die kleintjes erbij. Ruud, als je weer thuis bent kom je dan gauw een keer bij ons langs? Claudia en Daphne zouden dat heel leuk vinden. Groetjes uit Klundert